زود هنگام رفته ای ..

دنیای با تو

دوستش دارم...همین...


زود هنگام رفته ای ..

تو زودهنگام رفتی...انقدر زود،که من هنوز پشت پاهایت جا مانده ام..
من هنوز دو لیوان چای می ریزم...
هنوز هرجا که می روم دو جای خالی میگیرم...
تو امدی..ماندی...دلم هوایی شد...گمان کردم تنها نیستم دیگر...
گمان کردم کسی با من است..کسی برای من است...
و ان زمان ک غرق در حسی مملو از خوشحالی بودم...تو مرا رها کردی...
هرگز فراموش نمیکنم...ان نسیم خنک را..که دلم را..که دلم را...کمی ارام کرد..
اکنون...ای تو فرشته زیبای من...به کجا رفته ای؟!..
میدانم همه چیز بی من زیباتر است..
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 28 بهمن 1396برچسب:خودم,

] [ 20:56 ] [ اتنا حاجی صفر علی{علما گتسبی ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه